Related Posts with Thumbnails

Thursday, August 9, 2012

Collagen Powder

Salam Ramadhan semua... terlambat sikit nak update tentang produk terbaru shaklee Collagen Powder ni... Alahai... sambutan terhadap kolagen shaklee ini sangat lah menggalakkan. Ye la nak2 raya ni semua mahu kelihatan anggun dan cantik.. Shaklee pun ada kolagen??? Yup.. Shaklee pun dah ada kolagen.. tapi Shaklee keluarkan produk kolagen bukan untuk meniru.. but it comes with research, clinical test..tu yang membezakannya dgn yg lain...Jadi walaupun produk kolagen lain dah melambak di pasaran, dan shaklee baru nak ada.tidak mengapalah..biar lambat asal selamat.. :)

Mari baca fakta tentang kelebihan kolagen Shaklee berbanding kolagen jenama lain.
Sumber : Website Shaklee

  • Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.
  • Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.
  • Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja. [1box mengandungi 15 uncang]
Ini pula maklumat yang saya perolehi dari pamplet kolagen Shaklee :

Terbukti dapat memperbaiki testur kulit wajah & menghilangkan kedutan selepas menggunakan selama 8 minggu*
♥ Meningkatkan kelembapan kulit ~ 90%
♥ Mengurangkan kekasaran & kekeringan ~ 75%
♥ Meningkatkan dalam penampilan keseluruhan ~ 71%
♥ Meningkatkan kelembutan & kelicinan ~ 69%
♥ Meningkatkan pemakaian kekal mekap ~ 60%
♥ Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti ~ 55%
♥ Meningkatkan ketebalan rambut ~ 54%
♥ Meningkatkan keserian, tona & warna kulit ~ 50%
♥ Mengurangkan garis-garis halus & kedut-kedutan
Faedah tambahan :: menyokong kesihatan sesendi dan menguatkan tulang.Membantu mengekalkan otot di dlm mata supaya lembut.


Berminat untuk mendapatkan Collagen Shaklee? Jom dapatkannya dari pengedar Shaklee di bawah jaringan MamaFisya seperti di link di bawah..




0 comments:

Post a Comment