Related Posts with Thumbnails

Tuesday, June 12, 2012

New Shaklee Product - Advanced Joint Health Tablet

Berita baik untuk anda yang mempunyai masalah sendi. Kini anda boleh mengekalkan sendi-sendi yang kuat, fleksibel dan mudah bergerak dengan produk terbaru shaklee - Advanced Joint Health Tablet.



Ianya mengandungi ekstrak unique boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrient penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.

Shalee Advanced Joint Health Tablet memberikan manfaat kepada sendi dalam 3 cara :

1) Menyokong keselesaan sendi
Kandungan ekstrak boswellia dapat menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Ekstrak Boswellia digunakan dalam perubatan Ayurveda untuk menyokong kesihatan sendi sejak berkurun lamanya.


image : google

2) Bertindak sebagai kusyen
Kandungan ekstrak jagung dapat membantu mengekalkan tulang rawan. Banyak kajian yang diterbitkan menunjukkan suplemen ekstrak jagung dapat menggalakkan kelenturan, pergerakan bebas dan menjadikan sendi lebih fleksibel. Kajian bertahun-tahun juga mengesyorkan yang suplemen ekstrak jagung dapat menyokong kesihatan sendi dalam jangka masa panjang.


image : google

3) Memelihara tisu penyambung yang sihat
Kandungan zink, tembaga, mangan dan vitamin C adalah nutrien penting dalam kesihatan sendi. Ianya membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan dan struktur terhadap sendi.


Woww!!! sesuai la untuk mereka yang mengalami sakit lutut or yang da kene cucuk kat lutut tu. Bagi yang belum kena tu sesungguhnya mencegah itu lebih baik dari merawat.. :)



Berminat? Sila emailkan kepada mamafisya@gmail.com Or SMS ke 019-3311 968 untuk mendapatkan harga istimewa bagi setiap produk!! Sebarang penolakan dari Shaklee (M) tidak menjadi tanggungjawab kami. Harap Maklum.

0 comments:

Post a Comment